سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گواهی ایزو 17025

 

گواهی ایزو 17025


سند ایزو 17025 مجموعه‌ای از استانداردهای تعریف‌شده برای تست آزمایشگاه‌ها است . یک راه و روش سیستماتیک موجود است که در طول فرایند صادر شدن مدرک ایزو 17025 اتخاذ میگردد . برای خوب تر شدن و سوق دهی خوب تر برای فعالیت آزمایشگاه‌ها , حسابرسی انجام می شود . صادر شدن گواهی‌نامه iso فرایندی است که دربرگیرنده محاسبه عملیات و رویه‌های پی‌گیری کمپانی و هم سیاست‌های آن است . آن گاه حسابرسی‌ها مشتمل بر عدم انطباق‌ها با iso میگردد , که به حذف آن ها و داشتن ساختاری در جایی که کمپانی با استانداردهای iso مطابقت و همخوانی داراست , یاری مینماید . آزمایشگاه‌های واسنجی و واسنجی روی اصل درستی فعالیت مینمایند . درصورتی که چیزی موجود است که ما یحتاج است , اعتنا است . عدم توجه , توجه و عدم وجود مستندات قادر است برای آزمایشگاه‌ها زیان آور باشد . چیزی که با استانداردهای ایزو اهمیت دارااست مستندسازی روند است . حسابرسان اعتنا متعددی به رویه‌های مستندسازی دارا‌هستند . داشتن مستندسازی کاملاً اضطراری است .

http://rasacert.ir/%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%88-17025/

ISO 17025 چه میباشد


ISO 17025 یک سیستم رئیس کیفیت و استاندارد حیاتی برای تست و کالیبراسیون است . ISO 9000 با ISO 9000 ولی ISO 17025 صلاحیت فنی جانور در آزمایش آزمایشگاهی و سرویس ها کالیبراسیون را محاسبه می کند و در سازمان‌هایی اعمال میگردد که نتیجه ها آزمایش‌ها و درجه‌بندی را ایجاد می نمایند .


مزایای گواهی ایزو 17025 رساسرت


آزمایشگاه دارای اعتبار می بایست فعالیت‌های آزمایشی خویش را طوری انجام دهد که ملزومات مدرک ایزو 17025 را برآورده نماید . بدین ترتیب , آزمایشگاه در اختیار گرفتن بهتری بر عملیات داراست به دلیل آن که رویه‌های کیفیت مورد استعمال قرار می گیرند . کلیه مدیران از روش آزمایشگاه دارای اعتبار NABL کالیبره می شوند , به این ترتیب تراز اعتنا نتیجه ها آزمایش‌ها ارتقاء مییابد . کمپانی در امتحان مهارت و ترتیب دادن برنامه آزمایشگاهی می تواند حاصل آن را با دیگر آزمایشگاه دارای اعتبار مقایسه نماید . آزمایشگاه بایستی تمام آزمایش‌ها را در هر سیستم انجام دهد تا مرحله صلاحیت آزمایشگاه ارتقا یابد . بهبود اعتماد مشتری در گزارش‌های آزمایشی صادر شده بوسیله آزمایشگاه‌ها .

ارتقا کسب‌وکار
سازگار با مشتری
عملیات صاف
استانداردهای