سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخذ ایزو تهران

 

اخذ ایزو تهران


همانگونه که در ابتدا ذکر شد , دریافت ایزو تهران به اداره بین‌المللی استانداردسازی اشاره داراست . این اداره استانداردهای را بسط می دهد , و به خواسته صادر شدن جواز برای شرکت‌ها و یا این که سازمان‌ها انجام می‌گردد . گواهی‌نامه به صورت هر ساله مورد بررسی قرار می گیرد و مورد تست قرار می‌گیردقبل دریافت ایزو تهران ابتدا بایستی فرآیندهای ایجاد خویش را توسعه و گسترش داده و مستندسازی فرمائید , روش‌های صحیح را اجرا فرمایید تا مطمئن گردید که شما میتوانید استانداردهای کیفیت خویش را مراقبت نمائید . در اینجا چهار تراز واجب برای تبدیل شدن به یک کسب‌وکار با دریافت ایزو تهران ارائه شده است .

 

گسترش سیستم رئیس جهت اخذ ایزو تهران رسا سرت


فرآیندهای کسب‌وکارخود را شناسایی فرمایید . فرآیندهای مجموعه مستند را با شرکت کردن کارکنان انجام دهید . اوراق را در اختیار افرادی قرار دهید که نیاز به دسترسی به داده ها دارا‌هستند .
اجرای سیستم خویش

اطمینان نتایج نمایید که رویه‌ها در مستندسازی شما اجرا می شوند . اطمینان نتیجه ها فرمائید که پرسنل به صحت برای کارهایی که انجام میدهند , فراگیری داده می گردند . تولید سیستم‌های گزارش اثرگذار برای پوشش بازرسی , تست , اقدامات اصلاحی , اقدامات پیشگیرانه , جلسات مرور رئیس , آنالیز بر هدف ها , تکنیک‌های آماری و غیره . اثربخشی فرایندهای خویش را از روش استعمال از داده‌های قابل‌اندازه‌گیری بررسی فرمایید .

دریافت ایزو تهران

http://rasacert.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%B0-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%88-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/